Trudnoća.hr > Zanimljivosti > Novosti > Kiehl’s i oskarovac Matthew McConaughey udružuju snage u svrhu podizanja svijesti o autizmu

Kiehl’s i oskarovac Matthew McConaughey udružuju snage u svrhu podizanja svijesti o autizmu

Izvor fotografije: Press

Kiehl’s Since 1851, proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za njegu kože i kose s poviješću dugom 166 godina, objavljuje početak suradnje s poznatim glumcem i dobitnikom nagrade Oscar Matthewom McConaugheyjem, kako bi pružili podršku najpoznatijoj svjetskoj organizaciji koja promiče svjesnost o autizmu, Autism Speaks. Kiehl’s je u Hrvatskoj dodatno obogatio ovu humanitarnu priču objavivši suradnju i s lokalnom udrugom, Udrugom za autizam Zagreb.

Kiehl’s i Matthew McConaughey kreirali su zaista poseban video kako bi podignuli razinu svijesti i proširili poruku da „djeca s autizmom više no ikad trebaju našu pomoć.“Kiehl’s poziva svoje vjerne kupce i Kiehl’s prijatelje da podijele video na društvenim mrežama, a Kiehl’s će za svako dijeljenje, do iznosa od 200.000 dolara, donirati 1 dolar organizaciji AutismSpeaks. Partnerska će suradnja uključivati i predstavljanje posebnog izdanja jednog od najomiljenijih Kiehl’sovih proizvoda pod nazivom Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream. Matthew je u crteže geometrijskih oblika koji odišu energijom i vedrinom uklopio i dijelove slagalice, kako bi odao počast radu organizacije AutismSpeaks i njezinom prepoznatljivom zaštitnom znaku, plavoj slagalici (bluepuzzle).

Poremećaji autističnog spektra (ASD) odnose se na niz stanja karakteriziranih otežanim usvajanjemsocijalnih vještina, ponavljajućim ponašanjima te poteškoćama u govoru i neverbalnoj komunikaciji. Istraživanja pokazuju da ne postoji samo jedna vrsta autizma, već mnoge podvrste,koje utječu na oko 1% svjetske populacije. Kiehl’s, AutismSpeaks i MatthewMcConaugheykroz ovu će kampanjuzajedničkim snagama prikupljati sredstva za iznimno važna istraživanja i nužne resurse te raditi na podizanju svijesti, kako bi ljudi što bolje razumjeli i prihvatili djecu i odrasle osobe s autizmom.„Oko 70 milijuna ljudi širom svijeta ima neki oblik autizma. Primijetio sam da mnogi učenicikoji sudjeluju u našem programuimaju poremećaj iz autističnog spektra.Osobno sam svjedočio kako autizamutječe ne samo na djecu, već i na njihove obitelji“, izjavio je McConaughey. „Iznimno sam počašćen suradnjom s Kiehl’som i organizacijom AutismSpeaks. Želimo im pružiti podršku u ranom dijagnosticiranju poremećaja, kao dostupnost potrepštinama koje su im potrebne, kako bismo ovoj nevjerojatnoj djeci i njihovim obiteljima dugoročno poboljšali kvalitetu života.“

„Kiehl’s već preko 160 godina predano podržava lokalne zajednice u kojima poslužuje svoje kupce. Često ukazujemo na pojave u društvu o kojima se premalo govori“, ističe CherylVitali,glavna direktorica Kiehl’s Since 1851 za svjetska tržišta. „Ovom ćemo partnerskom suradnjomdodatno obogatiti naše aktivnosti, koristeći globalnu Kiehl’sovu mrežu kako bismo pomogli djeci i obiteljima pogođenim autizmom. Nadamo se da ćemo usuradnji s organizacijom AutismSpeakspodići svijest o ovom stanju.“

Nekoliko riječi oMatthewuMcConaugheyju

Matthew McConaughey poznati je američki glumac i filantrop. Probio se ulogom u filmu Dazed and Confused (1993.), a za izniman nastup u filmu Dallas Buyers Club (2013.) nagrađen je Oscarom. Sa suprugom Camilom Alves aktivno se bavi humanitarnim radom. Zajedno su osnovali neprofitnu zakladu justkeeplivin, preko koje promiču zdravu prehranu i pozitivne životne izbore, pružajući dragocjenu podršku mladim ljudima u lokalnim zajednicama.

Nekoliko riječi o organizaciji Autism Speaks

AutismSpeaks je najpoznatija svjetska organizacija koja predano radi na promicanju cjeloživotnih rješenja za potrebe osoba s autizmom i njihovih obitelji, bez obzira o vrsti poremećaja iz autističnog spektra. Djelujemo kroz javno zagovaranje i podršku: nastojimo podići razinu svijesti ljudi, kako bišto bolje prihvaćali osobe s poremećajem iz autističnog spektra, te potičemo istraživanje uzroka i pružanje što kvalitetnije skrbi. Osnažujemo osobe s autizmom i njihove obitelji pružajući im potrebne resurse, internetske alate i informacijeu svim životnim razdobljima.

Lokalna inicijativa:Kiehl’s Hrvatska x Udruga za Autizam- Zagreb

Predstavnici Kiehl’sa u Hrvatskoj, Udruge za autizam – Zagreb, mediji i Kiehl’s prijatelji okupili su se ovaj utorak u Kino Europi Zagreb kako bi razgovarali o autizmu i dali svoj doprinos ovoj temi o kojoj se premalo govori. Cilj provedbe ovog projekta u Hrvatskoj je buđenje svijesti o autizmu, pomaganju i ukazivanju na problem s kojim se osobe s autizmom susreću.

„Najnovija izvješća Centra za kontrolu i prevenciju bolesti Sjedinjenih Američkih Država pokazuju da je učestalost poremećaja iz spektra autizma u osmogodišnje djece još veća, te da iznosi oko 1,5% (jedno dijete od njih 68 i 1 od 42 dječaka“ ističe prof. dr. sc. Jasmina Frey Škrinjar, profesorica na Edukacijsko – rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu.

Udruga za autizam Zagreb, Dunja Tadić i profesorica Jamsina Frey Škrinjar

Udruga za autizam Zagreb, Dunja Tadić i profesorica Jamsina Frey Škrinjar

 

„Autizam se smatra velikim izazovom današnjeg društva. Nitko sa sigurnošću ne može reći povećava li se doista broj osoba s autizmom ili su promjene u učestalosti javljanja posljednjih dvadesetak godina rezultat izmijenjenih kriterija za dijagnostiku autizma, kao i povećane usmjerenosti roditelja, stručnjaka i društva u cjelini na postojanje autizma.“ Na lokalnoj razini, Kiehl’s nastoji potaknuti razgovor na društvenim mrežama uključivanjem Kiehl’s prijatelja, zajednice i poznatih osoba, te pomoći u radu Udruzi za autizam- Zagreb donacijom od 37.000,00 kuna.

Nekoliko riječi o Udruzi za Autizam – Zagreb

Udruga za autizam – Zagreb osnovana je 1997. godine radi okupljanja osoba s poremećajima autističnog spektra, njihovih obitelji, prijatelja i stručnjaka, s ciljem promicanja i ostvarivanja prava i sloboda koje imaju i drugi građani u integriranim uvjetima lokalne sredine. Misija Udruge je zaštita i promicanje prava i poboljšanje kvalitete života osoba s autizmom, što čine kroz organizirano pružanje podrške roditeljima, projektnog provođenja programa rane intervencije, kroz osnivanje manjih životnih i stambenih zajednica, edukacije i stručna predavanja te kroz sve ostale svakodnevne aktivnosti Udruge.

Više informacija o autizmu i kako pomoći Udruzi u radu možete pronaći na stranici Udruge.

Roditelj, Anita Dražetić

Roditelj, Anita Dražetić

Više informacija o autizmu i kako pomoći Udruzi u radu možete pronaći na stranici Udruge.

Cijena Ultra Facial Limited Edition (125 ml) je 390,00 kn.