Trudnoća.hr > Obitelj > Mamin kutak > Kako do ravnog trbuha nakon poroda?

Kako do ravnog trbuha nakon poroda?

Izvor fotografije: Shutterstock

Kako do ravnog trbuha nakon poroda

Porod je zahtjevan za tijelo što je razumljivo budući da se u tijelu događaju velike promjene kako bi se prilagodilo za nošenje djeteta i sam porod.

Naravno, svakoj je mladoj mami želja što prije se vratiti u formu, a trbuh je tu često najveći kamen spoticanja. Nekoliko je razloga za to i srećom, ako je sve u redu svi su oni rješivi.
Najveće posljedice poroda i trudnoće preživjet će tijelo koje je nepripremljeno i neaktivno ušlo u taj proces. Majke koje nisu vježbale prije trudnoće mogu to nadoknaditi ciljanim vježbama u dobro osmišljenom programu vježbanja za trudnice. Dakle, ako ste trudne i niste do sada vježbale, nemojte gubiti nadu nego krenite u akciju.

Time tijelo dovodite u optimalnu poziciju za porod, za koji je potrebna i snaga i svjesnost o tijelu te znanje kako aktivirati mišiće. Ne zaboravimo da je majka ta koja treba dijete istisnuti van.
Također, samim vježbanjem za vrijeme trudnoće sprječava se nepravilan položaj tijela koji može negativno utjecati na brz povratak tijela u formu nakon trudnoće.

Jesu li kardio treninzi i skidanje masnih naslaga dovoljni?

Naravno, važno je skinuti višak masnih naslaga, nekome je to lakši, nekome teži zadatak. Zdrava trudnoća ne podrazumijeva preveliki rast tjelesne težine tijekom trudnoće. Ako se ovoga držite, povratak u formu će biti značajno jednostavniji.

No, što ako trbuh ne izgleda kako želite čak i kada skinete višak?

Tada vjerojatno vaše tijelo nije poravnato i događaju se kompenzacije koje još više štete posturi tijela. Jedan od vrlo čestih slučajeva je podizanje rebara kojima zapravo pokušavamo ispraviti položaj tijela. No, umjesto da otpustimo ramena i vratimo ih u prirodan položaj, mi dižemo rebra više nego je to potrebno. Time trbušni mišići nisu u mogućnosti vršiti svoju funkciju te se produžuje trajanje oporavka i to značajno. Imali smo slučajeve žena kojima se trbuh nije vratio u željeno stanje i nekoliko godina što je bilo direktno uzrokovano pogrešnim držanjem tijela i pogrešnim načinom vježbanja. U načelu nismo protiv vježbanja i zdravo se kretati, no neke vrste vježbanja ili samo neke vježbe mogu činiti više štete nego koristi.

Dobro se raspitajte kome se „dajete u ruke“ jer je vaše tijelo previše vrijedno da ne biste na to pazili!

original

www.vjezbaonica.hr